Jazz Goes to Town: Marketingová komunikace mezinárodního jazzového festivalu Jazz Goes To Town – MgA. Martina Hantychová
MgA. Martina Hantychová
Diplomová práce
Jazz Goes to Town: Marketingová komunikace mezinárodního jazzového festivalu Jazz Goes To Town
Marketing Communication of International Jazz Festival
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/r5edj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um.
- Oponent: Petr Procházka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANTYCHOVÁ, Martina. \textit{Jazz Goes to Town: Marketingová komunikace mezinárodního jazzového festivalu Jazz Goes To Town}. Online. Diplomová práce. Brno: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/wh5up8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/r5edj/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.