User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov – Bc. Klaudia Daňková
Bc. Klaudia Daňková
Master's thesis
User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov
User experience se zaměřením na zvýšení konverzního poměru u e-commerce webů
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá identifikováním prvků, které hrají významnou roli při zvyšování konverzního poměru e-commerce webů, a nabízí detailnější pohled na několik vybraných prvků z hlediska UX. Součástí práce je i posouzení efektivity rozmístění vybraných prvků. Pro naplnění cíle práce byly využity kvalitativní metody - eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), hloubkové rozhovory (n = 36) a …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the identification of elements that play a significant role in increasing the conversion rate of e-commerce websites and offers a more detailed look at several selected elements in terms of UX. The thesis also includes an assessment of the efficiency of the layout of selected elements. Qualitative me-thods – eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), in-depth interviews …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá identifikovaním prvkov, ktoré hrajú významnú rolu pri zvyšovaní konverzného pomeru e-commerce webov, a ponúka detailnejší po-hľad na niekoľko vybraných prvkov z hľadiska UX. Súčasťou práce je i posúdenie efektivity rozmiestnenia vybraných prvkov. Pre naplnenie cieľa práce boli využité kvalitatívne metódy – eye-tracking (n = 35), user testing (n = 36), hĺbkové rozhovory (n …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAŇKOVÁ, Klaudia. \textit{User experience so zameraním na zvýšenie konverzného pomeru u e-commerce webov}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/whc3m1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Conversion Rate Optimization with A/B Testing
Michal Pařízek -
Analýza dopadu změn v UX/UI designu na konverzní poměr ve vybrané webové aplikaci
Petr Križek -
Vliv nástroje Google Optimize na konverzní poměr
Václav Půlpán -
Kvalita pracovního života generace X a Y
Bibiána Fejedelemová -
Analýza nákupního chování Generace Y
Andrea Slížová -
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
Barbora Hlávková