Návrh marketingové strategie firmy Unistav – Bc. Petr Březina, DiS.
Bc. Petr Březina, DiS.
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie firmy Unistav
A Marketing Strategy Proposal fo the Unistav Company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii firmy Unistav. V kapitole jedna jsou uvedeny teoretické poznatky vztahující se k řešenému problému, jako podnikové strategické plánování, analýza vnitřního i vnějšího prostředí a marketingové strategie podniku. Kapitola dvě je zaměřena na vlastní analýzy firmy a okolí, ze kterých byly formulovány návrhy marketingové strategie pro …moreAbstract:
The bachelor thesis’ objective is to propose a suitable marketing strategy for the Unistav Company. Chapter one presents the theoretical basis for tackling the issue. It involves enterprise strategic planning, internal and external environments and enterprise marketing strategies. Chapter two focuses on the actual analysis of the company and its environs, which the marketing strategy for the Unistav …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/evbm8/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Marketingová strategie vybrané firmy finančních služeb
Martin Sovák -
Návrh marketingové a finanční strategie vybrané firmy
Arben Prenaj -
Marketingová strategie eventu
Dana Chlupová -
Hmyzí protein v krmivech pro drůbež – kalkulace ceny produktu a marketingová strategie.
Barbora Pešková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila