Bc. Renata Pithardová

Bakalářská práce

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé nástroje podpory prodeje a jejich využití. Praktická část je zaměřena na popis internetového obchodu Přilep Se, tvorbu anketního dotazníku a vytvoření inovativního modelu podpory prodeje s cílem zvýšení zájmu zákazníků …více
Abstract:
The subject matter of the Bachelor Thesis is sales support using tools of marketing communication. The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part is focused on individual tools of sales support and their use. The practical part is focused on the description of the internet store Přilep Se, creating and inquiry questionnaire and creating and innovative sales support …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní