Návrh marketingové strategie pro mobilní aplikaci BeerSport – Radek Strádal
Radek Strádal
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro mobilní aplikaci BeerSport
A proposition of marketing strategy for BeerSport mobile application
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii pro mobilní aplikaci BeerSport uzpůsobenou pro realizaci spotřebitelských soutěží, věrnostních programů a dalších marketingových kampaní českých pivovarů a dalších producentů alkoholických nápojů, s ohledem na vytyčené cíle. Práce je přínosná zejména pro podnik Cool Ticketing, který tuto aplikaci vytvořil a spravuje, a je členěna na teoretickou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose a suitable strategy for BeerSport mobile application adapted for the implementation of consumer events, loyalty programs and other marketing campaigns of Czech breweries and liquor producers, taking into account the set goals. The work is especially beneficial for the Cool Ticketing company, which created and manages this application, and is divided into a theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88437
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2023
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Michaela Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Vliv mezikulturních rozdílů na trh s alkoholem: Itálie, Německo, Polsko
Lucie Pergnerová -
Změny spotřebitelského chování na trhu alkoholických nápojů ve vybraném regionu
Marek Sýkora -
Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu
Martin Michelík -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Alesia Alexandra Kučerová -
Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh
Zuzana Ženíšková -
Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku
Alisa Vorobyeva -
Návrh marketingové komunikace pro společnost na trhu alkoholických nápojů
Miloš Nalevajka