Návrh marketingové strategie pro mobilní aplikaci BeerSport – Radek Strádal
Radek Strádal
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro mobilní aplikaci BeerSport
A proposition of marketing strategy for BeerSport mobile application
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii pro mobilní aplikaci BeerSport uzpůsobenou pro realizaci spotřebitelských soutěží, věrnostních programů a dalších marketingových kampaní českých pivovarů a dalších producentů alkoholických nápojů, s ohledem na vytyčené cíle. Práce je přínosná zejména pro podnik Cool Ticketing, který tuto aplikaci vytvořil a spravuje, a je členěna na teoretickou …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose a suitable strategy for BeerSport mobile application adapted for the implementation of consumer events, loyalty programs and other marketing campaigns of Czech breweries and liquor producers, taking into account the set goals. The work is especially beneficial for the Cool Ticketing company, which created and manages this application, and is divided into a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Michaela Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Vliv mezikulturních rozdílů na trh s alkoholem: Itálie, Německo, Polsko
Lucie Pergnerová -
Změny spotřebitelského chování na trhu alkoholických nápojů ve vybraném regionu
Marek Sýkora -
Analýza trhu kategórie bylinných “bitter” alkoholických nápojov a vnímanie značky Becherovka Original na českom trhu
Martin Michelík -
Sociálně-psychologické problémy zavádění nového produktu na trh
Alesia Alexandra Kučerová -
Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh
Zuzana Ženíšková -
Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku
Alisa Vorobyeva -
Návrh marketingové komunikace pro společnost na trhu alkoholických nápojů
Miloš Nalevajka