Věra ŠTĚRBOVÁ

Bakalářská práce

Možnosti podpory zaměstnanců kontaktních center v oblasti vzdělávání, supervize a osobního rozvoje

Support options employee contact centers in the areas of education, supervision and personal development
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi podpory zaměstnanců K-center. Zejména v oblasti vzdělávání, supervize a osobního rozvoje. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu nízkoprahové zařízení blíže Kontaktní centra, jak již zmíněná zařízení fungují a jaké služby poskytují, charakteristiku oblasti vzdělávání, supervize a osobního rozvoje. V empirické části je zpracován kvalitativní výzkum, v němž …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the possibilities of support staff K-centers. Especially in the field of education, supervision and personal development. The theoretical part focuses on defining the concept of low-threshold devices closer contact centers, as already mentioned devices work and what services are provided, the characteristics of the field of education, supervision and personal development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚRBOVÁ, Věra. Možnosti podpory zaměstnanců kontaktních center v oblasti vzdělávání, supervize a osobního rozvoje. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta