Produkce v průmyslu vývoje počítačových her – Hana Kretková
Hana Kretková
Bakalářská práce
Produkce v průmyslu vývoje počítačových her
Production in the Video game industry
Anotace:
Bakalářská práce „Produkce v průmyslu vývoje počítačových her“ pojednává o českém průmyslu vývoje počítačových her a realizačních cyklech, které se u tvorby her používají. Práce průmysl vývoje počítačových her zasazuje do kontextu Kulturních a kreativních průmyslů, historického kontextu a také uvádí dnešní postavení průmyslu ve společnosti. Dále se práce zabývá realizačními cykly podle Creative Value …víceAbstract:
Bachelor thesis „Production in the Video game industry ” deals with the Czech industry of video game development and implementation cycles used in game development. This work explains the industry in the context of Cultural and Creative Industries, the industry’s historical context and also presents the current state of the industry in Czech society. Next, the thesis discusses implementation cycles …víceKlíčová slova
Realizační cykly průmysl vývoje počítačových her produkce v průmyslu vývoje počítačových her Kulturní a kreativní průmysly počítačové hry český videoherní průmysl český průmysl vývoje počítačových her Implementation cycles Video game industry Production in the Video game industry Cultural and creative industries computer games Czech video game industry
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/pgkpc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Monika Šimková
- Oponent: prof. MgA. Blanka Chládková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/pgkpc/
Janáčkova akademie múzických umění
Divadelní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Divadelní produkce a jevištní technologie / Divadelní produkce
Práce na příbuzné téma
-
Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových her
Hana Šormová -
Produkce v indickém filmovém průmyslu
Tadeáš Trojánek -
Peněžní toky a dopady na regionální rozvoj zpracovatelského průmyslu kakaové produkce v zemích západní Afriky
Tereza Nenadalová -
Matematické modelování vývoje produkce tepla v hlubinném úložišti radioaktivního odpadu
Ondřej Kovanda -
Pivovarnický průmysl v Brazílii a Mexiku v ekonomických souvislostech
Martina Rummelová -
Pivovarnický průmysl v Brazílii a Mexiku v ekonomických souvislostech
Martina Rummelová -
Nezlomné bojovnice filmového průmyslu: Počátky castingu v české produkci.
Agáta Sedlářová -
Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra
Monika Winklerová