Bc. Věra Pařízková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace mBank

Analysis of marketing communication of mBank
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje jednotlivé marketingové nástroje na všeobecné bázi: Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public Relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej a Online komunikace. V závěru je popsáno Dotazníkové šetření a jeho příprava pro Praktickou část. Obě části bakalářské práce propojuje charakteristika finanční …more
Abstract:
The Thesis has been divided into theoretical and practical part. Theoretical part describes the individual marketing tools on general basis: Advertising, Direct marketing, Sales promotion, Public relations, Event marketing and sponsoring, Personal selling and Online communication. There is described the Survey and its preparation for the Practical part at the end. Both parts of the Thesis have been …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Jiří Vataha
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní