Bc. Kristina Vlčková

Diplomová práce

Společenská odpovědnost firem a sociální marketing

Corporate social responsibility and social marketing
Anotace:
Diplomová práce se ve své teoretické části zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem, její implementaci, komunikaci a výhody. Dále se teoretická část zabývá sociálním marketingem, jeho historií, oblastmi působení a sociálním marketingem v neziskových organizacích. Praktická část práce je pak zaměřena na detailní analýzu společnosti Wüsterot
Abstract:
Final thesis is focuses on the issue of corporate social responsibility, its implementation, communication and benefits in the theoretical part. Next topic is social marketing, his history, area of activity and social marketing in nonprofit organizations. The practical part is focused on a detailed analysis of the company Wüsterot.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace