Vizovské noviny v letech 2007-2014: analýza média – Jiří Madzia, DiS.
Jiří Madzia, DiS.
Bakalářská práce
Vizovské noviny v letech 2007-2014: analýza média
Vizovské noviny in the Years 2007-2014: the Analysis of Media
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Vizovské noviny v letech 20072014: analýza média je posouzení vývoje konkrétního radničního novinového periodika ve dvou po sobě jdoucích volebních obdobích, sledování jednotlivých změn po stránce obsahové, formální a legislativní.Abstract:
The subject of the bachelor thesis Vizovské noviny in the years 20072014: analysis of media is to assess the development of a specific municipal periodicals in two consecutive election periods, monitoring a changes in terms of content, formal and legislative.Klíčová slova
média radniční periodika obsah forma legislativa analýza žurnalistika public relations marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Madzia, Jiří. Vizovské noviny v letech 2007-2014: analýza média. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Radniční periodika jako součást mediálního systému (legitimizace a systematizace přístupu)
Aneta Vidurová -
Radniční listy jako PR nástroj města či obce
Michaela ČÍŽKOVÁ -
Mediální mapa brněnských radničních periodik
Kateřina Gardoňová -
HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství
Kateřina Křížová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva