Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness) – Miroslav Kněžický
Miroslav Kněžický
Diplomová práce
Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)
Sales Strategy of an International Corporation (Guinness)
Anotace:
Tato práce se zabývá prodejní strategií společnosti Guinness na trhu s pivem ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a na základě této analýzy navrhuje možné strategie na zlepšení prodejních výkonů podniku.Abstract:
This thesis is concerned with the sales strategy of an International corporation Guinness on a UK market. The paper further analyses the internal and external environment of the company. Based on these analyses the paper provides some possible strategies that can result in an improvement of the sales efficiency of the company
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39523
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Dita Hommerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39523
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová