Miroslav Kněžický

Diplomová práce

Prodejní strategie nadnárodní společnosti (Guinness)

Sales Strategy of an International Corporation (Guinness)
Anotace:
Tato práce se zabývá prodejní strategií společnosti Guinness na trhu s pivem ve Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti a na základě této analýzy navrhuje možné strategie na zlepšení prodejních výkonů podniku.
Abstract:
This thesis is concerned with the sales strategy of an International corporation Guinness on a UK market. The paper further analyses the internal and external environment of the company. Based on these analyses the paper provides some possible strategies that can result in an improvement of the sales efficiency of the company
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Dita Hommerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39523