Budování značky sportovního klubu Brazilského Jiu-Jitsu – Samuel Davis
Samuel Davis
Bakalářská práce
Budování značky sportovního klubu Brazilského Jiu-Jitsu
Building a Brazilian jiu-jitsu sports club brand
Anotace:
Bakalářská práce vychází z teoretických poznatků o značce a její budování. Teoretická část vysvětluje pojmy, které budou také souviset s praktickou částí a objasňuje termíny sport, Brazilské jiu-jitsu, budování značky, analýza prostředí, SWOT analýza a marketingová strategie. V praktické části pomocí dotazníkového šetření poskytuje podrobnou analýzu vnímání značky cílovou skupinou, kde jsou tyto výsledky …víceAbstract:
The bachelor thesis is based on theoretical knowledge about the brand and its building. The theoretical part explains the concepts that will also be related to the practical part and clarifies the terms sport, Brazilian jiu jitsu, brand building, environmental analysis, SWOT analysis and marketing strategy. In the practical part, using a questionnaire survey, it provides a detailed analysis of brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Klára Mouchová, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Míra prožívání stavu flow v Brazilském Jiu Jitsu
Pavol Masaryk -
Judo a Brazilské jiu-jitsu - komparace vybraných aspektů
Adéla FISCHEROVÁ -
Nejčastější zranění při tréninku a zápasu v Brazilském Jiu-Jitsu
Jakub HLAVÁČ -
Zásobník cviků pro rozvoj síly v Brazilském Jiu Jitsu
Michal VAŠÍČEK -
Slang v prostředí Brazilského Jiu Jitsu
Marie LACHENDROVÁ -
Současný stav brazilského jiu jitsu v České republice
Lukáš Roubík -
Budování značky sportovního klubu SK Hanácká Slavia Kroměříž
Alexandr Eis