Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou – Bc. Lucie SKLENKOVÁ, DiS.
Bc. Lucie SKLENKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou
Brief as the basic element of communication between the client and agency
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tím, jak by mělo vypadat kvalitní zadání komunikační agentuře. Dobře postavený brief ve velké míře rozhoduje o efektivitě a úspěšnosti reklamní kampaně a nastavení komunikace mezi klientem a agenturou. Cílem práce bylo sestavit návod pro psaní klientského briefu.Abstract:
This thesis discusses how it should look good assignment to Communications Agency. Brief, well built largely decided on the effectiveness and success of advertising campaigns and set up communications between the client and agency. The aim was to establish guide-lines for writing the client brief.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13689
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKLENKOVÁ, Lucie. \textit{Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Available from: https://theses.cz/id/wiaai2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKLENKOVÁ, Lucie. Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem
Zdeněk STOKLÁSEK -
Podnikatelský plán - Založení komunikační agentury
Michaela Výtisková -
Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU
Martin Kovařík -
Struktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení
Michaela JENDEKOVÁ -
Realizace komunikační strategie z pohledu reklamní agentury
Jan Srb -
Spoluutváření a spolupráce v psychoterapeutickém procesu
Petr Doležal -
Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu
Sofie Hanusová -
Tvorba komunikační kampaně
Kateřina Kotíková