Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou – Bc. Lucie SKLENKOVÁ, DiS.
Bc. Lucie SKLENKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou
Brief as the basic element of communication between the client and agency
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tím, jak by mělo vypadat kvalitní zadání komunikační agentuře. Dobře postavený brief ve velké míře rozhoduje o efektivitě a úspěšnosti reklamní kampaně a nastavení komunikace mezi klientem a agenturou. Cílem práce bylo sestavit návod pro psaní klientského briefu.Abstract:
This thesis discusses how it should look good assignment to Communications Agency. Brief, well built largely decided on the effectiveness and success of advertising campaigns and set up communications between the client and agency. The aim was to establish guide-lines for writing the client brief.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13689
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKLENKOVÁ, Lucie. Brief jako komunikační prostředek mezi klientem a agenturou. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Praktický manuál spolupráce komunikační agentury s klientem
Zdeněk STOKLÁSEK -
Podnikatelský plán - Založení komunikační agentury
Michaela Výtisková -
Komunikační agentura a její role v propagační aktivitě projektů financovaných z fondů EU
Martin Kovařík -
Struktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení
Michaela JENDEKOVÁ -
Realizace komunikační strategie z pohledu reklamní agentury
Jan Srb -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Komunikační strategie agentury MMI
Viera VALOVÁ -
Spoluutváření a spolupráce v psychoterapeutickém procesu
Petr Doležal