Výskyt komparativu a superlativu v reklamních komunikátech – Milena TRÁVNÍČKOVÁ
Milena TRÁVNÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Výskyt komparativu a superlativu v reklamních komunikátech
Occurrence of comparative and superlative in advertising communique
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na adjektivní tvary vyskytující se v reklamních komunikátech, především vystupňované tvary pozitivu. Cílem práce bylo dokázat výskyt a frekvenci komparativu a superlativu v reklamách.Abstract:
The thesis isfocused on theadjectivalformsofadvertisingappearingcommuniqué, especiallyexaggeratedshapespositives. Theaimofthe study was todemonstratethe presenceand frequencyofcomparativesand superlativesin commercials.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Accessible from:: 17. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Miloš Mlčoch, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TRÁVNÍČKOVÁ, Milena. Výskyt komparativu a superlativu v reklamních komunikátech. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights