Výskyt komparativu a superlativu v reklamních komunikátech – Milena TRÁVNÍČKOVÁ
Milena TRÁVNÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Výskyt komparativu a superlativu v reklamních komunikátech
Occurrence of comparative and superlative in advertising communique
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na adjektivní tvary vyskytující se v reklamních komunikátech, především vystupňované tvary pozitivu. Cílem práce bylo dokázat výskyt a frekvenci komparativu a superlativu v reklamách.Abstract:
The thesis isfocused on theadjectivalformsofadvertisingappearingcommuniqué, especiallyexaggeratedshapespositives. Theaimofthe study was todemonstratethe presenceand frequencyofcomparativesand superlativesin commercials.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zverejniť od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Miloš Mlčoch, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRÁVNÍČKOVÁ, Milena. Výskyt komparativu a superlativu v reklamních komunikátech. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání a společenské vědy se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva