Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o. – Mgr. Tomáš HERMANN
Mgr. Tomáš HERMANN
Bachelor's thesis
Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.
Analysis interpretation of brand development and steps for the corporate brand communications OEZ s.r.o.
Abstract:
Značka se během minulého století stala jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů a na dnešních světových trzích má obrovský vliv a významně ovlivňuje nákupní rozhodování každého z nás. To vše bezesporu platí pro spotřebitelské trhy, ale jak se značka buduje v prostředí business to business? Právě tímto problémem se budu zabývat v této práci. Z prostředí světových značek jako Marlboro či Nokia …moreAbstract:
In the past century a brand became one of the most important marketing tools which has a huge power on the today’s markets worldwide and significantly influences shopping decisions of us all. All this with no doubt applies to consumer markets but how does a brand develop in the business to business environment? This is the very topic of my thesis. We will move from the world’s brands, such …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2667
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HERMANN, Tomáš. \textit{Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/wieild/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HERMANN, Tomáš. Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Analýza značky České pirátské strany a jejího lídra Ivana Bartoše
Eliška Dokulilová -
Analýza image značky bankovní instituce
Tereza Krečmerová