Mgr. Tomáš HERMANN

Bachelor's thesis

Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.

Analysis interpretation of brand development and steps for the corporate brand communications OEZ s.r.o.
Abstract:
Značka se během minulého století stala jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů a na dnešních světových trzích má obrovský vliv a významně ovlivňuje nákupní rozhodování každého z nás. To vše bezesporu platí pro spotřebitelské trhy, ale jak se značka buduje v prostředí business to business? Právě tímto problémem se budu zabývat v této práci. Z prostředí světových značek jako Marlboro či Nokia …more
Abstract:
In the past century a brand became one of the most important marketing tools which has a huge power on the today’s markets worldwide and significantly influences shopping decisions of us all. All this with no doubt applies to consumer markets but how does a brand develop in the business to business environment? This is the very topic of my thesis. We will move from the world’s brands, such …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2667

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HERMANN, Tomáš. Vyhodnocení analýzy značky a kroky vedoucí k posílení značky OEZ s.r.o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications

Theses on a related topic