Vizuální styl a aplikace mikroregionu Východní Slovácko – Andrea KOČICOVÁ
Andrea KOČICOVÁ
Bakalářská práce
Vizuální styl a aplikace mikroregionu Východní Slovácko
Corporate Identity and Its Applications - Eastern Slovácko Microregion
Anotace:
Bakalářská práce Vizuální styl a aplikace mikroregionu Východní Slovácko? řeší problematiku stavájícího vizuálního stylu. Cílem práce je vytvoření nové vizuální identity a využití v praxi. Teoretická část řeší problematiku vizuálního stylu jako takového. Zaměřuje se na prezentaci turistických destinací a na tvorbu propagačních materiálů. Praktická část obsahuje nové řešení daného tématu, tj. vytvoření …víceAbstract:
Bachelor Thesis "Corporate Identity and Its Applications - Eastern Slovácko Microregion" deals with a problem of the current visual style. The goal of the thesis is to create a new visual identity and its use in practice. The theoretical part deals with the issue of visual style. It focuses on the presentation of tourist destinations and the creation of promotional materials. The practical part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOČICOVÁ, Andrea. Vizuální styl a aplikace mikroregionu Východní Slovácko. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost budování jednotného vizuálního stylu firmy od jejího založení s praktickým návrhem tohoto stylu pro vybraný startup
Magdaléna Pogranová -
Návrh jednotného vizuálního stylu pro fiktivní firmu
Filip Vít -
Tvorba jednotného vizuálního stylu reálné firmy
Lucie Fiedlerová -
Grafický manuál značky a vizuálního stylu pro firmu TEAMWAY a.s.
Jindřich Richter -
Návrh a implementace jednotného vizuálního stylu pro značku Flora-Gaudi
Kateřina Žižková -
Návrh rozšíření manuálu jednotného vizuálního stylu Univerzity Pardubice
Kateřina Tothová -
Udržení jednotného vizuálního stylu
Tomáš Včelák -
Analýza vizuálního stylu univerzity
Jakub Hadrava