Space-Time Cube Visualization for In-Game Data – Bc. Adam Šufliarsky
Bc. Adam Šufliarsky
Diplomová práce
Space-Time Cube Visualization for In-Game Data
Space-Time Cube Visualization for In-Game Data
Anotace:
Práca popisuje herný žáner Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) a bližšie rozoberá hry Dota 2, League of Legends a Heroes of the Storm. Práca ďalej popisuje vizualizačnú techniku space-time cube a jej adaptáciu na vizualizáciu herných dát. Praktickým výstupom práce je parsovací nástroj, ktorý slúži na extrakciu a serializáciu dôležitých informácií z replay súborov hry Heroes of the Storm (.StormReplay …víceAbstract:
The thesis describes Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) game genre and closer explains games Dota 2, League of Legends and Heroes of the Storm. Subsequently it describes visualization technique space-time cube and its adaptation to visualize in-game data. The practical output of the thesis is parsing tool used to extract and serialize important information from Heroes of the Storm replay files …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m8bll/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Priv.-Doz. Dipl.-Ing. Dr. Simone Kriglstein
- Oponent: RNDr. Pavol Ulbrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.