Adéla Vodičková
Bakalářská práce
Zelený marketing
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat a komplexně popsat zelený marketing, a dále také vše, co se zeleným marketingem souvisí jako například klasický marketing, společenská odpovědnost nebo greenwashing. Všechny potřebné pojmy specifikuji v teoretické části. Dále získané informace z teoretické části využívám v praktické části, kde popisuji koncept Fairtrade a zkoumám ho pomocí dvou šetření - dotazníku …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to analyze and comprehensively describe green marketing, and also everything related to green marketing, such as classical marketing, social responsibility or green washing. All necessary terms are specified in the theoretical part of the thesis. I also use the acquired information from the theoretical part in the practical part where I describe the concept of Fairtrade …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/wixmn0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix Hotelu a restaurace Pod Zeleným dubem
Natálie Faltýnková -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Zelený marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybraném podniku
Dominika Zemanová -
Greenwashing
Nela Jana Křížková -
Green Marketing vs. Greenwashing
Zdeňka POSPÍCHALOVÁ -
Greenwashing ako marketingový nástroj firiem
Ema Mária Palenčárová