Bc. Anna Kolomazníková

Master's thesis

Budování globální značky produktu pomocí IMK

Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodického postupu konstrukce značky produktu společnosti Baťa, a.s., která bude konkurenceschopná v současné globální hyperkonkurenci. Pomocí marketingového výzkumu byly provedeny analýzy chování zákazníků a jejich úroveň věrnosti k dané značce. Na základě zjištěných informací a dotazníkového šetření byl navržen vybrané firmě nový efektivní způsob komunikace …more
Abstract:
The thesis is focused on creating methodical process construction product brands the company Baťa that will be competitive in today's global hypercompetition. Using marketing research an analysis of customer behavior and their level of loyalty to the brand. Based on the information and the questionnaire was designed selected company new effective way to communicate with customers which will encourage …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses