Budování globální značky produktu pomocí IMK – Bc. Anna Kolomazníková
Bc. Anna Kolomazníková
Diplomová práce
Budování globální značky produktu pomocí IMK
Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodického postupu konstrukce značky produktu společnosti Baťa, a.s., která bude konkurenceschopná v současné globální hyperkonkurenci. Pomocí marketingového výzkumu byly provedeny analýzy chování zákazníků a jejich úroveň věrnosti k dané značce. Na základě zjištěných informací a dotazníkového šetření byl navržen vybrané firmě nový efektivní způsob komunikace …víceAbstract:
The thesis is focused on creating methodical process construction product brands the company Baťa that will be competitive in today's global hypercompetition. Using marketing research an analysis of customer behavior and their level of loyalty to the brand. Based on the information and the questionnaire was designed selected company new effective way to communicate with customers which will encourage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x9n8u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Komplexní analýza Corporate Identity ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Eva Pitříková -
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Výzkum korporátní identity vybraných hotelů v Praze
Roman Minařík