Bc. Anna Kolomazníková

Diplomová práce

Budování globální značky produktu pomocí IMK

Building a global brand using the of product IMC in the selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření metodického postupu konstrukce značky produktu společnosti Baťa, a.s., která bude konkurenceschopná v současné globální hyperkonkurenci. Pomocí marketingového výzkumu byly provedeny analýzy chování zákazníků a jejich úroveň věrnosti k dané značce. Na základě zjištěných informací a dotazníkového šetření byl navržen vybrané firmě nový efektivní způsob komunikace …více
Abstract:
The thesis is focused on creating methodical process construction product brands the company Baťa that will be competitive in today's global hypercompetition. Using marketing research an analysis of customer behavior and their level of loyalty to the brand. Based on the information and the questionnaire was designed selected company new effective way to communicate with customers which will encourage …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce