Ing. Annaliya Peter

Diplomová práce

The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour

The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Anotace:
The aim of this thesis is to analyse sensory marketing activities of a selected company, investigate its influence on consumer behaviour and propose how to optimise it. The theoretical part of the master thesis focuses on the basic concepts and terminology of Sensory Marketing. The research methodology is a quantitative approach using questionnaire survey to collect primary data from consumers. In …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse sensory marketing activities of a selected company, investigate its influence on consumer behaviour and propose how to optimise it. The theoretical part of the master thesis focuses on the basic concepts and terminology of Sensory Marketing. The research methodology is a quantitative approach using questionnaire survey to collect primary data from consumers. In …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/s2eb5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management