The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour – Ing. Annaliya Peter
Ing. Annaliya Peter
Diplomová práce
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Anotace:
The aim of this thesis is to analyse sensory marketing activities of a selected company, investigate its influence on consumer behaviour and propose how to optimise it. The theoretical part of the master thesis focuses on the basic concepts and terminology of Sensory Marketing. The research methodology is a quantitative approach using questionnaire survey to collect primary data from consumers. In …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse sensory marketing activities of a selected company, investigate its influence on consumer behaviour and propose how to optimise it. The theoretical part of the master thesis focuses on the basic concepts and terminology of Sensory Marketing. The research methodology is a quantitative approach using questionnaire survey to collect primary data from consumers. In …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/s2eb5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Exploration of sensory marketing and its influence on customers’ behaviors
Sebastien Turies -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová -
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
Jan Vrána -
Algorithms and Methods for Haptic Interaction with Deformable Objects
Jiří Filipovič -
Particle-Based Haptic Rendering
Petr Kudyn