Ing. Annaliya Peter

Master's thesis

The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour

The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Anotácia:
The aim of this thesis is to analyse sensory marketing activities of a selected company, investigate its influence on consumer behaviour and propose how to optimise it. The theoretical part of the master thesis focuses on the basic concepts and terminology of Sensory Marketing. The research methodology is a quantitative approach using questionnaire survey to collect primary data from consumers. In …viac
Abstract:
The aim of this thesis is to analyse sensory marketing activities of a selected company, investigate its influence on consumer behaviour and propose how to optimise it. The theoretical part of the master thesis focuses on the basic concepts and terminology of Sensory Marketing. The research methodology is a quantitative approach using questionnaire survey to collect primary data from consumers. In …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/s2eb5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
  • Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management