Bc. Jakub Jinek

Master's thesis

Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh

The marketing plan of a company from the Euroregion Nisa entering a foreign market
Abstract:
Předmětem této diplomové je analýza marketingového plánování společnosti LIGLASS a.s. a doporučení následných kroků v této oblasti. V první části jsou uvedeny teoretické aspekty mezinárodního marketingu a přiblížení přeshraniční kooperace v euroregionech. Dále je představena společnost LIGLASS a.s. Následuje situační analýza cílového trhu, kterým je německá a polská část Euroregionu Nisa, na který …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is the analysis of marketing planning of company LIGLASS a.s. and recommendations of follow-up in this area. The first section describes the theoretical aspects of international marketing approach and cross-border cooperation in euroregions. In next part is introduction of company LIGLASS a.s. Followed by a situation analysis of the target market, which is German …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Jinek, Jakub. Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing