Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh – Bc. Jakub Jinek
Bc. Jakub Jinek
Master's thesis
Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh
The marketing plan of a company from the Euroregion Nisa entering a foreign market
Abstract:
Předmětem této diplomové je analýza marketingového plánování společnosti LIGLASS a.s. a doporučení následných kroků v této oblasti. V první části jsou uvedeny teoretické aspekty mezinárodního marketingu a přiblížení přeshraniční kooperace v euroregionech. Dále je představena společnost LIGLASS a.s. Následuje situační analýza cílového trhu, kterým je německá a polská část Euroregionu Nisa, na který …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is the analysis of marketing planning of company LIGLASS a.s. and recommendations of follow-up in this area. The first section describes the theoretical aspects of international marketing approach and cross-border cooperation in euroregions. In next part is introduction of company LIGLASS a.s. Followed by a situation analysis of the target market, which is German …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JINEK, Jakub. \textit{Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh} Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/wj6v2l/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jinek, Jakub. Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady