Analýza konkurenční pozice provozovny masných výrobků – Marek Hrabovský
Marek Hrabovský
Bakalářská práce
Analýza konkurenční pozice provozovny masných výrobků
Competitive Position Analysis in Meatshop
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vybraných konkurenčních provozoven zabývajících se prodejem masa a masných výrobků ve městě Studénka. Analýza konkurence byla provedena pro firmu Inpost s.r.o. V první části bakalářské práce je charakterizována společnost Inpost s.r.o. a teoretická východiska konkurence ve službách. Druhá praktická část práce zahrnuje marketingový výzkum a s ním spojené metody …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is an analysis of selected competing establishments engaged in the sale of meat and meat products in Studenka. Competition analysis was performed for the company Inpost Ltd. In the first part of this work is characterized Inpost Ltd. and theoretical basis of competition in services. The second part of work includes marketing research and linked methods together with the …víceKeywords
marketing konkurence konkurenční pozice konkurenceschopnost konkurenční výhoda analýza marketingový výzkum služby řeznictví masné výrobky maso prodejna provozovna competition competitive position competitiveness competition advantage analysis marketing research servicess butchery meat products meat shop business
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80364
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petr Skopal
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Competitive Intelligence reporting ways of shaping Top Management’s strategic decision
Victoria Avon -
Metody Competitive Intelligence, jejich aplikace v prostředí firmy Mad Company s.r.o. a uplatnění při otevírání nových zahraničních trhů
Lukáš Kulhavý -
Marketingový výzkum tržní pozice výrobku (služby) ve vybraném teritoriu jako nástroj strategického rozhodování podnikatele.
Tatiana Volkova -
Marketingový průzkum postavení firmy OD CENTRUM, a.s. na trhu a návrh na zvýšení jejího image
Martin Rakušan -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost
Zdeňka Jirsová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska