Bc. Lenka Skálová

Bachelor's thesis

Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků

Incentive and loyalty programs as a tool for building customer loyalty
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá motivačními a věrnostními programy jako nástrojem budování loajality zákazníků. V teoretické části se zabývá spokojeností zákazníka, možnostmi diferenciace firem, loajalitou zákazníků, věrnostními programy, podporou prodeje a databázovým marketingem. Aplikační část obsahuje informace o firmě Penny Market, s. r. o., výsledky a vyhodnocení dotazníků a návrhy na zlepšení věrnostního …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with motivation and loyalty programs as a tool for building customer loyalty. The theoretical part deals with customer satisfaction, differentiation possibilities of companies, customer loyalty, loyalty programs, sales promotion and database marketing. Application part contains information about the company Penny Market, s. r. o., results and evaluation questionnaire and suggestions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management