Bc. Lenka Skálová

Bakalářská práce

Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků

Incentive and loyalty programs as a tool for building customer loyalty
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá motivačními a věrnostními programy jako nástrojem budování loajality zákazníků. V teoretické části se zabývá spokojeností zákazníka, možnostmi diferenciace firem, loajalitou zákazníků, věrnostními programy, podporou prodeje a databázovým marketingem. Aplikační část obsahuje informace o firmě Penny Market, s. r. o., výsledky a vyhodnocení dotazníků a návrhy na zlepšení věrnostního …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with motivation and loyalty programs as a tool for building customer loyalty. The theoretical part deals with customer satisfaction, differentiation possibilities of companies, customer loyalty, loyalty programs, sales promotion and database marketing. Application part contains information about the company Penny Market, s. r. o., results and evaluation questionnaire and suggestions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku