Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků – Bc. Lenka Skálová
Bc. Lenka Skálová
Bakalářská práce
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Incentive and loyalty programs as a tool for building customer loyalty
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá motivačními a věrnostními programy jako nástrojem budování loajality zákazníků. V teoretické části se zabývá spokojeností zákazníka, možnostmi diferenciace firem, loajalitou zákazníků, věrnostními programy, podporou prodeje a databázovým marketingem. Aplikační část obsahuje informace o firmě Penny Market, s. r. o., výsledky a vyhodnocení dotazníků a návrhy na zlepšení věrnostního …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with motivation and loyalty programs as a tool for building customer loyalty. The theoretical part deals with customer satisfaction, differentiation possibilities of companies, customer loyalty, loyalty programs, sales promotion and database marketing. Application part contains information about the company Penny Market, s. r. o., results and evaluation questionnaire and suggestions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ie9dz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKÁLOVÁ, Lenka. \textit{Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjfa7z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Vernostné programy v hotelierstve
Diana Fričová