Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam – Kristína Knotková
Kristína Knotková
Bachelor's thesis
Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
Vplyv tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa a jeho marketingový význam
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednávala o vlivu tradičnosti a folkloru na rozhodování spotřebitele. Cílem bylo zjistit, jaký vliv má tradičnost a folklor na rozhodování spotřebitele a co to v nich evokuje. Prostřednictvím primárního výzkumu, který představovalo dotazníkové šetření, bylo zjištěno, že spotřebitelé obecně mají rádi folklor a tradičnost. Též si všímají využívaní folkloru dané země, resp. regionu …viacAbstract:
This thesis is focusing on the influence of tradition and folklore on consumer decision. The aim of this bachelor thesis was to find how big is the influence of tradition and folklore on consumer decision and what evokes that. Through the primary research that presents the questioner was found, that consumers like folklore and tradition in general. They also pay attention to using folklore of the country …viacAbstract:
Táto bakalárska práca pojednávala o vplyve tradičnosti a folklóru na rozhodovanie spotrebiteľa. Cieľom bolo zistiť, aký vplyv má tradičnosť a folklór na rozhodovanie spotrebiteľa a čo to v nich evokuje. Prostredníctvom primárneho výskumu, ktorý predstavovalo dotazníkové šetrenie, bolo zistené, že spotrebitelia vo všeobecnosti majú radi folklór a tradičnosť. Tiež si všímajú využívanie folklóru danej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86411
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86411
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotrebiteľské správanie v hotelierstve
Gabriela Nemcová -
Spotřebitelské chování
Alexandra Pavlovičová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Sociální sítě a jejich vliv na spotřebitelské chování generace Z
Michaela Látrová -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova