Profesní problémy začínajících učitelů středních škol – Bc. Kateřina ŽMIJOVÁ
Bc. Kateřina ŽMIJOVÁ
Diplomová práce
Profesní problémy začínajících učitelů středních škol
Professional Problems of Beginning Teachers at Secondary Schools.
Anotace:
Předložená diplomová práce je věnována profesním problémům, se kterými se potýkají začínající učitelé středních škol v praxi. První kapitola je zaměřena na teoretické vymezení učitele, jeho osobnost, strukturu osobnosti učitele, vyučovací styl a pojetí výuky. Druhá kapitola se zabývá požadavky na profesi učitele a problémy s nimi spojenými a třetí kapitola přibližuje teorii vztahující se k profesnímu …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to professional problems faced by teacher at beginning of secondary school in practice. The first chapter is focused on the theoretical definition of the teacher, his personality, the structure of the personality of the teacher, teaching style and teaching concept. The second chapter is focused to the requirements of the teacher profession and the problems associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽMIJOVÁ, Kateřina. Profesní problémy začínajících učitelů středních škol. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Podpora začínajících učitelů v MŠ
Sandra Bejdáková -
Zátěž a podpora začínajících učitelů - mužů na 2. stupni základní školy a nižším stupni gymnázia
Ondřej Smutný -
Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Tereza Strojilová -
Podpora profesního rozvoje u začínajících pedagogů 1. stupně ZŠ
Amálie MALOVANÁ -
Subjektivní vnímání faktorů ovlivňujících profesní vývoj začínajících učitelů (výzkumná sonda)
Petra Hliněnská -
Sebezkušenost jako součást profesní přípravy učitelů: Vývoj kurikula seminářů Sebezkušenostní příprava na profesi I a II
Tomáš Andrášik -
Vývoj profesní kariéry učitele mateřské školy
Alžběta Bořutová -
Učitel - jeho profesní vývoj a sociální vztahy ve škole
Josef Lukas