Bc. Kristýna Minaříková

Master's thesis

Marketing města a „Smart Cities“

Marketing cities and "Smart Cities"
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem města Mikulov. Hlavním cílem práce bylo na základě analýzy marketingu města Mikulov vypracovat návrh opatření na řešení identifikovaných nedostatků a na implementaci prvků smart city. V teoreticko-metodologické části jsou uvedeny teoretické základy a vysvětleny pojmy týkající se marketingu, marketingu města a smart cities. V navazující analytické části, která …more
Abstract:
This Master’s Dissertation deals with the marketing of the Mikulov city. The main goal of the thesis was based on the analysis of marketing of Mikulov city to develop a proposal for measures to address the identified shortcomings and to implement elements of smart city. The theoretical and methodological part presents the theoretical basis and explains the concepts related to marketing, city marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry