Bc. Kristýna Minaříková
Master's thesis
Marketing města a „Smart Cities“
Marketing cities and "Smart Cities"
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem města Mikulov. Hlavním cílem práce bylo na základě analýzy marketingu města Mikulov vypracovat návrh opatření na řešení identifikovaných nedostatků a na implementaci prvků smart city. V teoreticko-metodologické části jsou uvedeny teoretické základy a vysvětleny pojmy týkající se marketingu, marketingu města a smart cities. V navazující analytické části, která …moreAbstract:
This Master’s Dissertation deals with the marketing of the Mikulov city. The main goal of the thesis was based on the analysis of marketing of Mikulov city to develop a proposal for measures to address the identified shortcomings and to implement elements of smart city. The theoretical and methodological part presents the theoretical basis and explains the concepts related to marketing, city marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/wbzi3/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu
Iana Salnikova -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový mix vo finančných službách
Nina Štefaňáková