Zahrada jako prostředek výchovy a vzdělávání – Ing. Eliška Havlíčková
Ing. Eliška Havlíčková
absolventská práce studenta CŽV
Zahrada jako prostředek výchovy a vzdělávání
The Garden as a Means of Education
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá tématem významu zeleně a přírodního prostředí během vzdělávání. Rámcově zhodnocuje současný stav a budoucí vývoj okolí vzdělávacích institucí a urbánních zón. Zároveň na základě vědeckých poznatků zdůrazňuje důležitost zeleně v životě studenta a žáka. Práce představuje vegetaci jako nedílnou součást lidského života a vyzdvihuje její hlavní funkce. V praktické části se práce …víceAbstract:
The thesis deals with the importance of the green and natural environment during education. It gives a general appreciation of the current state and future development around educational institutions and urban zones. At the same time, based on scientific knowledge, it emphasises the importance of greenery in the life of the student and pupil. The thesis presents vegetation as an integral part of human …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Němejc, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLÍČKOVÁ, Eliška. \textit{Zahrada jako prostředek výchovy a~vzdělávání}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenství. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjmf1q/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíceloživotní / obor:
Rozšiřující kurz / Studium učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová -
Návrh prostředků pro výuku vybraných témat z Biologie rostlin na ZŠ
Lada Veverová -
Opakování učiva o krytosemenných rostlinách prostřednictvím tvorby herbářové položky na základní škole
Kamila Kintrová -
Didaktické zpracování tématu nahosemenné rostliny pro 2. stupeň základní školy
Diana Moravčíková -
Principy yin a yang v čínských zahradách: na příkladech šesti taiwanských zahrad
Barbora Knotková -
Rodinná zahrada se zaměřením na použití jedlých druhů rostlin v životním cyklu člověka
Michaela Bílková
Název
Vložil
Vloženo
Práva