Vyhodnocování kvality distribuční sítě: Servisní služby v prodejní síti Škoda Auto – Bc. Aleksei Terekhin
Bc. Aleksei Terekhin
Master's thesis
Vyhodnocování kvality distribuční sítě: Servisní služby v prodejní síti Škoda Auto
Distribution network quality evaluation: Service services in the Škoda Auto sales network
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo proanalyzovat souvislost mezi vyhodnocování kvality distribuční sítě ze strany výrobce a zákaznickou spokojeností s distributorem. Hodnocení kvality servisních služeb probíhalo v rámci společnosti ŠKODA AUTO a.s. V první kapitole teoretické části byly popsany distribuční systémy, specifika distribuce v automobilovém průmyslu, obecné dealerské standardy a dealerské standardy …moreAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the connection between the evaluation of the quality of the distribution network and customer satisfaction with the distributor. The evaluation of the quality of service took place within the company ŠKODA AUTO a.s. The first chapter of the theoretical part describes distribution systems, specifics of distribution in the automotive industry, general dealer standards …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 15. 2. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Reader: Hana Volfová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TEREKHIN, Aleksei. \textit{Vyhodnocování kvality distribuční sítě: Servisní služby v~prodejní síti Škoda Auto}. Online. Master's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wjmknv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / specializace:
Economics and Management / International Marketing
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
The Dealer's Choice: Agenda-setting dynamics in the Council of Ministers
Aafke Rosa Strating
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights