Význam hlasitého čtení pro rozvoj dětské osobnosti – Alena POSPÍCHALOVÁ
Alena POSPÍCHALOVÁ
Bakalářská práce
Význam hlasitého čtení pro rozvoj dětské osobnosti
The importance of loud reading for development of child personality
Anotace:
Bakalářská práce na téma ?Význam hlasitého čtení pro rozvoj dětské osobnosti? v první části popisuje a seznamuje se základní problematikou čtení. Hlavní část práce je věnována hlasitému čtení. Ukazuje, jak důležité hlasité čtení je a jaké jsou v České republice, a zejména v knihovnách, nejrůznější akce na podporu předčítání dětem. Součástí práce je i přeložená část knihy amerického spisovatele, který …víceAbstract:
In the first part bachelor work on theme ?The importance of loud reading for development of child personality? describes and introduces with basic problems of reading. The main part of work is devoted to loud reading. It means, how the loud reading is important and what various events are in support of reading to children aloud in the Czech Republic, especially at library. Part of work is translated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Helena Šlesingerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍCHALOVÁ, Alena. Význam hlasitého čtení pro rozvoj dětské osobnosti. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Čte táta netáta: projekt na podporu dětského čtenářství a čtenářské pospolitosti v rodinách
Lucie Derkačová -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Strategie čtení jako nástroj podporující dovednost čtení
Adéla Vítová -
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Výuka elementárního čtení a psaní (se zaměřením na genetickou metodu čtení s písmem Comenia Script)
Veronika Krausová