Tereza Otčenášková

Master's thesis

Customer Relationship Management

Analýza systémů v oblasti podpory vztahů se zákazníky.

Customer Relationship Management
Abstract:
V současném dynamickém prostředí by se každá společnost měla v rámci snahy o vytvoření a podpoření své konkurenceschopnosti věnovat otázkám vztahů se zákazníky. Customer Relationship Management (CRM) lze považovat za jeden z komplexních nástrojů, které mohou přispět nejen ke zefektivnění firemních procesů a zvýšení spokojenosti zákazníků i zaměstnanců, ale i ke zvýšení povědomí o etických a kulturních …more
Abstract:
Every organisation should address the issues linked with customer relations within current dynamic environment because of gaining and retaining the competitive advantage. Customer Relationship Management (CRM) can be employed as a complex tool contributing to the organisational processes improvement or customer and employee satisfaction enhancement. Moreover, it supports the awareness about the ethical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2010
  • Supervisor: Hana Mohelská
  • Reader: Marcela Sokolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv