Ladislav Matějů
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních sítí v rámci marketingu a marketingové komunikace firmy. Internet a sociální sítě v dnešní době představují velmi účinný nástroj pro přesné cílení reklamy a propagaci výrobků, zboží a služeb. Práci tvoří dvě části. První částí jsou teoretická východiska, která popisují problematiku marketingu, internetového marketingu a sociálních sítí. V rámci sociálních …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on utilization of social networks in marketing itself and marketing communication of the company. Today, the Internet and social networks present very effective tool for an accurate aiming of targeted advertisements and a promotion of products, goods and services. The bachelor thesis consists of two parts. The first part is composed of theoretical basis that describes points …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík
Název
Vložil
Vloženo
Práva