Ladislav Matějů
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních sítí v rámci marketingu a marketingové komunikace firmy. Internet a sociální sítě v dnešní době představují velmi účinný nástroj pro přesné cílení reklamy a propagaci výrobků, zboží a služeb. Práci tvoří dvě části. První částí jsou teoretická východiska, která popisují problematiku marketingu, internetového marketingu a sociálních sítí. V rámci sociálních …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on utilization of social networks in marketing itself and marketing communication of the company. Today, the Internet and social networks present very effective tool for an accurate aiming of targeted advertisements and a promotion of products, goods and services. The bachelor thesis consists of two parts. The first part is composed of theoretical basis that describes points …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights