Analýza únavové pevnosti mechanismu nápravy automobilu – Bc. Vojtěch RIEDL
Bc. Vojtěch RIEDL
Diplomová práce
Analýza únavové pevnosti mechanismu nápravy automobilu
Fatigue analysis of vehicle suspension system
Anotace:
Tato práce porovnává dvě konstrukčně různá řešení automobilového zavěšení typu MacPherson z hlediska jejich životnosti. Práce je rozdělena do čtyř segmentů: rešerše, metodika, výpočet v poslední řadě výsledky.Abstract:
Two different types of MacPherson mechanisms were examined in presented thesis. Both types were analysed in terms of their fatigue life. The document is divided into four segments: theoretical research, methodology, calculation and results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. Ing. Jan Kovanda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RIEDL, Vojtěch. Analýza únavové pevnosti mechanismu nápravy automobilu. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojníVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta strojníMagisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní a manipulační technika