Marcela Taubenhanslová

Diplomová práce

Personální marketing

Personnel Marketing
Anotace:
Diplomová práce přibližuje význam personálního marketingu pro zaměstnavatele a jeho hlavní cíle a specifika v porovnání s "klasickým" marketingem. Úspěšné využívání personálního marketingu v podnikové praxi by se mělo opírat o znalost zájmů a očekávání jednotlivých skupin uchazečů na trhu práce. Cílem této diplomové práce je zejména identifikovat základní faktory získávání absolventů vysokých škol …více
Abstract:
This thesis is focused on personnel marketing, its goals and its importance to employers. The application of personnel marketing in business practice should be based on good knowledge of potential employees' interests and expectations. The goal of this thesis is to identify specific factors of recruitment of fresh graduates on the Czech labour market and to find out some specifics in their expectations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2008
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Martin Šikýř

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8191