Ing. Aleš Novák

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti brokerjet České spořitelny, a.s.

Marketing strategy of brokerjet České spořitelny, a.s.
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám tématem marketingových strategií. V teoretické části popisuji marketingové strategie obecně, jak se liší, co jim předchází a jak se vyvíjely. V praktické části poté popisuji marketingovou strategii brokerjet České spořitelny, a.s. Seznamuji zde obecně se společností brokerjet, se situací na trhu online obchodování, s konkurenčním prostředím a hodnotím produktové, …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of marketing strategies. I describe the marketing strategy in general, how they differ, what preceded them and how they evolved. In the practical part I describe the marketing strategy brokerjet České spořitelny, a.s. I am introducing here generally brokerjet with the situation in the online trading market, the competitive environment and evaluate the product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní