Neviditelné děti: typologie a možnosti intervence na periferii třídního kolektivu z pohledu pracovníků školních poradenských pracovišť – Mgr. Bc. Tereza BENEŠOVÁ, Ph.D.
Mgr. Bc. Tereza BENEŠOVÁ, Ph.D.
Master's thesis
Neviditelné děti: typologie a možnosti intervence na periferii třídního kolektivu z pohledu pracovníků školních poradenských pracovišť
Invisible children: typology and possibilities of intervention on the periphery of the class team from the point of view of school counseling staff
Anotácia:
Cílem výzkumného šetření bylo zmapovat fenomén pasivně sociálně vyčleněných žáků ve třídě specificky na 2. stupni základní školy a možné cesty intervence z perspektivy pracovníků školních poradenských pracovišť. Teoretická část se věnuje diskurzu sociální exkluze, psychickým korelátům sociálního vyčlenění v souvislosti s obdobím rané adolescence a roli školního poradenského pracoviště v kontextu sociálního …viacAbstract:
The aim of the research investigation was to map the phenomenon of passive socially excluded pupils in the classroom specifically at the second level of primary school and possible ways of intervention from the perspective of school counselling staff. The theoretical part focuses on the discourse of social exclusion, the psychological correlates of social exclusion in the context of early adolescence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEŠOVÁ, Tereza. \textit{Neviditelné děti: typologie a možnosti intervence na periferii třídního kolektivu z pohledu pracovníků školních poradenských pracovišť}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjzl36/.
Jak správně citovat práci
BENEŠOVÁ, Tereza. Neviditelné děti: typologie a možnosti intervence na periferii třídního kolektivu z pohledu pracovníků školních poradenských pracovišť. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Školní poradenské pracoviště v inkluzivním vzdělávání
Šárka GRUNOVÁ -
Hybridní školní poradenské pracoviště na Moravské střední škole v Olomouci
Blanka BERANOVÁ -
Školní poradenské pracoviště a jeho úloha v prevenci rizikového chování na základní škole
Jana Šimonová -
Školní poradenské pracoviště. O jednom z příkladů dobré praxe
Lucie Ondrůšková -
Školní poradenské služby - případová studie
Hana Zlámalová -
Školní poradenské pracoviště očima žáků 2. stupně základní školy
Eva Barvínková -
Jazyková a tematická analýza ruské propagandy a zpravodajských příspěvků na sociální síti Twitter v období od 14. do 25. března roku 2022
Sophie Kloučková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
1. 4. 2023