Využití internetových sociálních medií v Public Relations – Lukáš GOMBÍK
Lukáš GOMBÍK
Master's thesis
Využití internetových sociálních medií v Public Relations
Taking advantage of internet social media in Public Relations
Anotácia:
Diplomová práce "Využití internetových sociálních médií v Public Relations" je zaměřena na sociální média a možnosti jejich využití pro propagaci Public Relations aktivit. Cílem práce je vytvoření návrhu ucelené public relations strategie, která využívá sociální média pro komunikaci s širší veřejností. Nejprve byla vypracována SWOT analýza zkoumající podmínky ovlivňující strategii a její použití pro …viacAbstract:
The diploma thesis "Taking advantage of internet social media in Public Relations" is focused on social media and the opportunity of their usage for promotion Public Relations activities. The target of the thesis is creation of the concept of the whole public relations strategy, which is to use social media for communication with the general public. First was worked up the SWOT analysis which included …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Václav Houžvička, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GOMBÍK, Lukáš. \textit{Využití internetových sociálních medií v Public Relations}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjztxj/.
Jak správně citovat práci
GOMBÍK, Lukáš. Využití internetových sociálních medií v Public Relations. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda