Bc. Iveta Oršulíková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu. Vybrané webové projekty z pohledu uživatelské zkušenosti.

Internet Marketing Strategy Proposal. Selected Web Projects from the User Experience Perspective.
Anotace:
Ve své práci se věnuji využití znalostí oboru User Experience v rámci marketingové strategie na internetu. V teoretické části jsou popsány vybrané marketingové nástroje, a na ně UX navazuje. Dále je přiblížen samotný obor UX a postup tvorby webové stránky na základě UX analýzy. Následující část je věnována propojení UX s nejbližšími marketingovými nástroji v rámci marketingové komunikace. Teoretická …více
Abstract:
In my diploma thesis I have focused on the usage of knowledge of the User Experience field within the Internet Marketing Strategy. The theoretical part provides selected marketing tools linked with UX. Further, the field of UX is introduced and the process of website development on the base of UX analysis is shown. The next part deals with the connection of UX and the closest marketing tools within …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace