Bc. Veronika Bauerová

Bakalářská práce

Dary versus reklama z právního,účetního a daňového hlediska ve vybraném podniku

Donations versus advertising of legal, accounting and tax perspective in a chosen company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je rozbor darů, reklamy a sponzoringu z právního, účetního a daňového hlediska ve zvolené společnosti, posouzení jejich dopadů do základu daně a samotné zpracování daně z příjmů právnických osob a také daně z příjmů fyzických osob. V aplikační části, postupným sběrem informací a analýzou dokumentů, na konkrétním příkladu znázorněn daňový a účetní dopad a jeho vliv na základ daně …více
Abstract:
The aim of this thesis is an analysis of donations, advertising and sponsorships from legal, ccounting and tax aspects of the selected companies, assessing their impact on the tax base and the actual processing of tax on corporate income tax and personal income tax. In the application part, the gradual gathering information and analyzing documents on a specific example illustrates the tax and accounting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Marta Hortová
  • Oponent: Ing. Milena Zimmermannová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích