Ing. Pavel Řepásek

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie

The Marketing Communication Mix of Selected Company - Project Study
Abstract:
Tato bakalářská práce je projektovou studií marketingových aktivit sítě družstevních prodejen COOP. V teoretické části se zabývá problematikou marketingového a komunikačního mixu. Dále pak příslušnými marketingovými specifiky obchodních řetězců a z toho vyplývajících požadavků retailového trhu. V praktické části se věnuje projektu inovovaného marketingového komunikačního mixu uvedeného řetězce.
Abstract:
This bachelor´s thesis is a project study of marketing activities of a retail chain of COOP co-operative stores. The theoretical part discusses problems of marketing and communication mix. Further, I deal with relevant specific aspects of marketing in retail chains and the ensuing requirements of the retail market. In the practical part I focus on a project of innovated marketing communication mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní