Vztah mezi základními psychologickými potřebami a škodlivými návyky u učitelů ZŠ – Bc. Klaudie Švajková
Bc. Klaudie Švajková
Master's thesis
Vztah mezi základními psychologickými potřebami a škodlivými návyky u učitelů ZŠ
Relationship between Basic Psychological Needs and Bad Habits in Elementary School teachers
Anotácia:
Základním cílem této magisterské diplomové práce bylo prozkoumat škodlivé návyky ve spojení se základními psychologickými potřebami u učitelů ZŠ. Na základě prostudované literatury byl zohledněn také vliv sebekontroly, učitelských potřeb a tzv. Covid-stresu. K tomuto účelu byla použita metoda ESM (experience sampling method), která umožnila prozkoumat dané téma do hloubky. Původním záměrem bylo využít …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis was explore concept of bad habit in relations with basic psychological needs in elementary school teachers. Based on studied literature, it was considered the impact of self-control, teacher’s well-being and so called Covid-stress. For this research goal was used an experience sampling method (ESM), which enabled search this topic to the depth. Original intention …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uca0i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2021
- Vedúci: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Vztah akademické prokrastinace k locus of control a základním psychologických potřebám podle teorie sebedeterminace
Nikolas Komenda -
Pohled peer pracovníků harm reduction služeb pro uživatele drog na vlastní motivaci pro působení ve službě se zaměřením na naplňování základních psychologických potřeb kompetence, autenticity a vztahů
Kateřina Lenartová